Pages

Sunday, May 15, 2011

Duniaku Yang Suke + Suki !!


Holla friend !! today title is “duniaku yang suka suki” ???... J cerita kli nix la begitu menarik sgan seblum ni… cerita kli ni mngenai aku tentg kehidupan aku sepnjg aku dipergkat dewasa ini…. J waahh!! Macm xbest jew… tp wat2 best hahaha J


mc'd tyme...

Perjalanan yang tnpa putus2 dgan2 maslah dan dogaan J
Pejam celik pejam celik now umo aku dah pon 21thun…. Dah boleh mendirikan umh tgga lagi tue hahaha… xhbis2 aku ini asyik nk kawen jew kan3… hehe  21thun yng aku lalui ini bnyak yg aku tempuhi… cabaran dan dugaan yang sellu menguasai diri aku… tp Alhamdulillah aku cube untuk menenphinya .. walaupun agar sukr untuk aku temphinya tp aku tidak putus asa… degan adanya sahabat, keluarga dan teman disisi aku… aku yakin bhawa aku blh menyelesaikan…. J perjalanan gadis 21thun ini bnyak memberi kengan yg x terhingga kpada org lain….. J hihihi puji diri sendiri lak… haha J

                                                               toilet tyme ...



Erm… nk cite sal ape lak ek?? Haha… hidup aku ni seorg yg periang n happy sgt3… tp jika ade maslh aku lebih kepada berdiam…. J enjoy is my life… enjoy shoping!!! Haha pling aku suke… x ajak pon aku blh p sendiri asalkan ade perkataan ini “SALE” ahhaha aku owng pertama akn p shoping … xde duit pon buat2 cm ade duit… haha J minat aku ini pada dunia fesyen… penuh dgan rekaan yg lame n terkini… almaklum la kan lani kan wanita2 diluar sana termsuk aku berfesyen degan pelbgai jenis tudung… hehe… kadg2 xsesuai gan aku pun aku tibai jew… bior ley apa owng nk ckp… mulut owng kita xley nk ttp kan… hahha tmbh2 mulut buaya… lagi xley ttup… haha alamak dah smpai ke buaya lak… haha J



sweet moment ...

Now hidup aku kembli ceria seperti dulu… NO BE SAD ‘N’ NO BE CRY!!! Hehe… kehidupan bru aku ini mngajar aku erti kehdpn yg bhgiaaa…. Walaupun sush la untuk kita nak bhgia tp apaslhnya kan klu kita bhgia sekli skla… xkan la nk hidup sentiasa dgn kesdihan…. CEQ dah xlarat … nk bersedih jew… L huhu…. Anywhere past is past kan3… hehe omboi pandai2 aku ni jew.. ahhaa.. J hidup suka suki aku kt kolej dah pon berlepas…. Now hiidup suka suki aku di tempt kerja pulak hihihi… ntoh ler nk keja kt mne?? Buntu!! Nk keja tp memlh sgt ku ni kn… hihi… J yo ler now dunia kne memlh la kan…. Hihi memlh untuk msa depn sndri ape slhnyer kn3 …. Betol3 … J eh ku lak yg mnjawab hihi …J

                                                 sebelum + selepas ...



Adui dah pnjg benor aku menulis… smpai xde isi dah nk menulis… hihi ape2 pon pas ni aku ade entry yg bru untuk dikngsi bersama… so wait n see k… !! ..J.. 
luve u alll muaahhx!!

Stellieto...







0 comments:

Post a Comment