Pages

Saturday, May 14, 2011

FREINDSHIP NEVER END !!

Today title in my cute blog is “FREINDSHIP NEVER END”.. J wow so sweet this title.. so maybe it’s all about my lovely friend … J so let’s read it !! scroll down to read this title…. J

++my true friend ++

PERSAHABATAN ,
SPERTI PERMATA DIHATIKU,
SPERTI JANTUNG DIHATIKU,
SEPERTI MATAHARI YANG BERSINAR,
SEPERTI BULAN YANG CANTIK,
SEPERTI HATI YANG IKHLAS,
SEPERTI ISI DAN KUKU KU,
SEPERTI DUNIA YANG LUAS XTERKATA,
MENYANYANGI PERSAHABATAN ADALAH SESUATU YANG INDAH DAN PENGORBANAN YANG TAK TERHINGGA … J

Andai dapat masa itu boleh diundurkan bertapa indahnya kengan yang dibina… J dan jika diundurkan jua, akan ku bahagiakan perkenalan ini buat selamanya… J persahabatan yang dibina ini tak mgkin akan dipupuskan begitu sahaja… akan ku pegang erat akan persahabatan kita semua kekal wat selamanya… J INSYAALLAH J
Wah bnyak nyer mukadimh aku ni… haha… jom3 kita p kat point yang aku should gtaw ek.. J J ……….

Just nk introduce kat u all about my best friend forever hahaa… u all should knows who I’m talking about…. J there are a good friend in the world that’s I never seen before this… J kawan yg sentiasa berada dismping aku walaupun susah mahupun snng… I love u all…. J aku sgt merindui u all guys… sgt3 taw… aku syg korang semua…L

Selama 3thun kita bersama dgan berjauhan keluarga… selama 3thun ni bnyak kengan yang kita lalui bersama … sehinggakan kengan itu sering dimindaku ini… xkn mgkin aku lupakan kngan kita semua…kngan yg mnjdi saksi pershabatan kita ini…. J mulanya bertemu tnpa mengenali antara satu sama lain akhirnya menjdi akrab kan3… J tido sekatil, satu kelas, satu batch, exam skli, mandi asing2 la kan hahhaha …. Makan bersama , becerita pon bersama hhaha… aku rindu kengan kita mask skli… best sgt2… aku suke buat kecoh kt dapur kan… ye la klu x kecoh xbest laaaa hihi J paling aku xley lupa aku jth katil ingt x kawan2… ummu  yg tido blh bgun gelak pulak hahhaa…. J bnyak kngan sgt kan… yg sedih nyer time leha kuar umah sedih sgt… nk nyanyi lagu kt dia pon nk menitiskan air mata… :’( sedih xterhngga…. Kehlgan seorg shbat diumahkkan… ye la mane aku xsedihnyer… mlm2 tido seblh aku tetiba dia xda aku tido tepi lak hahhaa sedih…. L bnyak sgt kngan yg xdapt aku nk luahkan kt ini… ye la lau aku luahkan 1 hari pon xsiap hahaha J

Kawan, mgkin adakalanya aku terguriskan hati ampa… I really2 sorry and plizz forgive me k… sesngguhnya aku terlalu menyanygi ampa semua… mgkin adakala aku in bad mood tp xterpikir pon nk marah or bg terasa… biasa laaa nak menje kan…. Iera rindu sagt2…. Kat UMMU INAS, ERNI, SITI ZALEHA, FORESKIN AND SITI AWATIF…. Rindu sgt3… xley la nk gado3 manje pas nie kan…. L to: ummu inas… segala nasihat yng inas bg akan iera amik sebagai pedoman massa hadpan dan xkan sia2kan nasihat itu… J minum high goat taw hehe..To ernie… kita pasti akan kongsi masalah lagi k… J dan selesaikan degn kata2 yng indah… J taman air putih dah sunyi tanpa kau disana haha… to siti zaleha… pikiran anda sgt matang suke mndgar cara anda mnyelesaikan maslah… J jaga2 brg anda diumah sewa tue… haha J to norasikin…. Suara merdu sgt.. jaga suara taw.. bila laaa nk dgr anda nyanyi lagi…. J pakcik kasut kongsi tu rindu kat anda sebb semua ksut anda je yg dia baiki hahhaa J and lastly to siti awatif… tgok3 la drama melyu lak sian drama melayu xda support oleh anda,…hehe J jaga kiki n lala elok3… nnti aku dtg aku nk amik klu dah montel hahahhaa…J
Thanks kat u all my lovely friend… have a great day… tnpa aku disisi korang semua aku thu korang semua pasti happy… J ingt persahabatan ini xkan putus untuk selamanya… J I LOVE U FRIEND !!!

+++ SITI ZALEHA++SITI AWATIF++UMMU INAS++NORASIKIN++ERNIE+++ 
i love u !!




Stellieto...


                                

0 comments:

Post a Comment